Zdrava hrana za vaše zube

Voda

Voda, pogotovo ona koja sadrži fluorid, najbolje je piće kojim ćete održavati zdravlje zuba. Fluorid štiti naše zube od kiselina koje mogu uzrokovati karijes. U većini kućanstava, voda s česme je pitka i sadrži fluorid.

Mliječni proizvodi

Mlijeko i drugi mliječni proizvodi poput sira i jogurta ne sadrže puno šećera koji dovodi do karijesa. Pored toga sadrže protein i puni su kalcijuma koji ojačava vaše zube. 

Nemasni proteini 

Hrana bogata fosforom poput mesa, peradi, ribe, mlijeka i jaja ojačavaju vaše zube i daju im protein.

Voće i povrće

Voće i povrće važan su dio svake izbalansirane ishrane, i ujedno su važni i za vaše zube. S obzirom da su bogate vodom i vlaknima, pomažu kod balansiranja šećera i čišćenja zuba. Žvakanje stimuliše lučenje pljuvačke koja čisti štetne kiseline i komadiće hrane s vaših zuba. 

Orašasti plodovi

Oni sadrže proteine i minerale koji su dobri za cjelokupno zdravlje. Pored toga, ne sadrže puno ugljikohidrata i tim smanjuju rizik od nastanka karijesa. Karijes nastaje zbog bakterije koja proizvodi kiselinu, a ona se hrani ugljikohidratima. Možete žvakati orahe ili bademe da potaknete lučenje pljuvačke. 

Leave a Reply

Close Menu