Jednostavne vježbe za ojačavanje vilice

Regularne i lagane vježbe za vilicu ne samo da će ojačati žvakaći mišić, već će i poboljšati pomjerane vilice.

Oba ishoda mogu olakšati simptome od poremećaja temporomandibularnog zgloba. Za one koji nemaju problem s vilicom, vježbanje viličnih mišića pomoći će da smanjite šansu razvijanja poremećaja temporomandibularnog zgloba. 

Barem jednu ili dvije vježbe radite dnevno, ili koliko je često moguće, da biste olakšali simptome poremećaja temporomandibularnog zgloba poput bola u licu i glavobolja. 

Prva vježba 

  1. Opustite ramena i donju vilicu 
  2. Opustite jezik i pravite zvuk „m“ dok su vam usta zatvorena. Držite vilicu opuštenom, tako da vam se zubi ne dodiruju, te pomjerajte donju vilicu gore i dole i s jedne na drugu stranu. 
  3. Otvorite usta koliko možete bez bolova i onda pomjerajte vilicu s jedne na drugu stranu i gore – dole. Ponavljajte vježbu barem deset puta prije opuštanja mišića u vilici. 

Druga vježba

  1. Dlanom polako gurajte jednu stranu vilice, sa bradom kao tačkom pritiska. Koristeći mišić vilice, lagano gurajte dlan; gledajte da vam zubi budu poravnati dok to radite. Ovaj otpor bi trebao početi lagano, a vi gurate malo jače ako nema bola. Zadržite ovaj otpor na oba kraja oko pet sekundi i ponovite ovo oko tri do pet puta na obje strane vilice.
  2. Prstima nježno pritiskajte donje zube a donjom vilicom pružajte otpor. Pokušajte držati vilicu na mjestu bez kretanja i ne grizite. Držite tako 5 sekundi i ponovite 3-5 setova. 
  3. Lagano otvorite usta i poravnajte zube. Dlanom lagano pogurajte bradu prema gore i onda prema nazad, a ujedno pružajte lagani otpor i tako držite 5 sekundi. Ponovite tri do pet puta. 

Treća vježba

  1. Otvorite usta koliko možete, držite 10 – 15 sekundi i zatvorite ih, ponovite nekoliko puta. 
  2. Otvorite usta koliko možete i donju vilicu pomjerite u stranu koliko god možete. Držite tako 10 sekundi i onda zatvorite usta. Ponovite korak, pomjerajući vilicu na drugu stranu. 
  3. Dok su vam usta širom otvorena, izbacite jezik koliko god možete. Držite tako 10-15 sekundi, ponovite nekoliko puta. 

Ako patite od bolova u viličnom zglobu, glavobolja i drugih simptoma savjetujte se s doktorom. 

Komentariši

Close Menu