Intervju: dr.med.dent. Leila Latić Hodžić
Danas vrhunski ortodont treba raspolagati ogromnim znanjem da bi mogao koristiti različite ortodontske sustave fiksnih aparatića a sve kako bi pacijentu pružio najkvalitetniju i optimalnu terapiju.
Ortodoncija je više od samo liječenja dentalnih problema; to je put prema osmijehu i samopouzdanju.Osmijeh je jedan od najmoćnijih načina izražavanja ljepote i samopouzdanja. Međutim, mnogi ljudi se suočavaju s nepravilnostima u izgledu svojih zubi i čeljusti koje mogu utjecati na njihovu životnu kvalitetu i samopouzdanje. Tu na scenu stupa ortodoncija, medicinska disciplina koja se bavi dijagnozom, prevencijom i liječenjem takvih nepravilnosti. U narednim redovima čitajte intervju sa dr.med.dent. Leila Latić Hodžić.
Predstavite nam se ukratko.
Moje ime je Leila Latić Hodžić, dr. med. dent. i zadnjih 16 godina radim isključivo kao specijalist ortodoncije. Stručnost o smislenom pomjeranju zubi u pravo vrijeme i uz pomoć odgovarajućih bravica ili udlaga zahtijeva od specijalista konstantno učenje, usavršavanje i ulaganje. Nakon fakulteta i specijalizacije željela sam dodatno nadograditi svoja znanja o ortodontskoj struci te sam upisala doktorski studij. Šest godina poslije postala sam doktor znanosti.
Otkud da se bavite ovim pozivom?
Po završetku fakulteta dentalne medicine u Zagrebu upisala sam specijalizaciju iz ortodoncije. Nakon tri godine edukacije i završene specijalizacije odlučila sam započeti svoje radno iskustvo u ustanovi u kojoj ću biti u mogućnosti nadograditi svoje znanje o ortodonciji i imati priliku raditi s velikim brojem pacijenata. Pružila mi se prilika da to bude „Stomatološka poliklinika Zagreb“.
Predstavite nam Vašu ordinaciju?
Nakon 7 godina usavršavanja otvorila sam svoju privatnu ordinaciju specijaliziranu isključivo za ortodonciju. Tijekom godina postupno smo rasli i nastojali oplemeniti naš tim. Danas taj tim čini nas šest., Neizostavni dio Ortolook priče su Ivana, Anita, Laura, Jasmina i Neven. Svako od nas njeguje svoj dio poslovanja i svi se brinemo da baš svaki pacijent, suradnik, poslovni partner doživi taj Ortolook osjećaj po kojem smo postali poznati. Ortolook osjećaj ponekad je teško opisati riječima, ali sam sigurna da ćete ga doživjeti u svakoj našoj poruci, u svakom mailu, kod svakog posjeta i u svakom osmijehu. To je nekako i najčešća povratna informacija koju dobijemo od naših pacijenata. Osjećaj sigurnosti i povjerenja na vrhu su popisa naših pacijenata.
Koji su najveci izazovi u vasem poslu?
Ortodoncija kao struka je vrlo posebna. U posljednjih 10-ak godina ona se jako razvila i unaprijedila. Danas vrhunski ortodont treba raspolagati ogromnim znanjem da bi mogao koristiti različite ortodontske sustave fiksnih aparatića a sve kako bi pacijentu pružio najkvalitetniju i optimalnu terapiju. Prvenstveno tu mislim na samoligirajuće bravice i nevidljive udlage koje predstavljaju vrh suvremene ortodoncije. Vješt i iskusan ortodont u mogućnosti je napraviti mala čuda i otkriti svojim pacijentima sav potencijal njihovog osmijeha. S godinama dolazi iskustvo, ali odabir istraživanja i unapređenja svojih stručnih spoznaja je na samom ortodontu.
Kakvi su utisci Vasih pacijenata o ordinaciji?
Nemamo aspiraciju biti ordinacija s najvećim brojem pacijenata ili s najvećim brojem pratitelja. Mi smo isključivo ortodontska ordinacija koja teži imati najviše zadovoljnih pacijenata. Od jednostavnih slučajeva do onih u koji bi se samo najiskusniji upustili.
Na koji nacin pristupate pacijentima?
Pristup svim našim pacijentima temelji se na potpunoj iskrenosti i u svemu je usmjeren na njihovo opće zadovoljstvo. Svaki pacijent je priča za sebe sa svojim očekivanjima, spoznajama, strahovima i prijašnjim iskustvima. S naše strane pristup je temeljen na upoznavanju svih koraka terapija, početne situacije, kompromisa u pojedinim situacijama. Iskrenost prema pacijentu omogućuje nam kvalitetnu komunikaciju u kojoj je sve jasno i bez neočekivanih postupaka ili troškova. Cilj svake naše terapije na prvom mjestu je funkcija a tek onda estetika. Estetika je kratkog vijeka ukoliko se ne postigne savršena funkcija. Želimo da naši pacijenti pamte Ortolook po smijehu i ugodnom iskustvu, a da ih drugi zapamte po upečatljivom osmijehu.Samo ravni zubi nisu više dovoljni da bi pacijentu osigurali kvalitetne i dugotrajne ortodontske rezultate. Samo lijepi zubi nisu više dovoljni da bi pacijenta zadovoljili po pitanju sigurnosti u konačan ishod terapije.Upravo u ove dvije rečenice sažeta je cijela Ortolook priča. Mi u Ortolook timu vjerujemo u iskrenost i takve odnose gradimo i s našim pacijentima. Pacijenti kojima su jasni osnovni pojmovi ortodoncije i koji znaju na što obratiti pozornost tijekom terapije su oni koji će kod nas biti posebno zadovoljni i sretni. S nama su pacijenti uvijek sigurni, a sigurni su jer su informirani o svakom koraku terapije.Od početka do kraja.
Koji su planovi za dalji rad?
Krajem prošle godine otvorili smo novu kliniku u kojoj smo proširili našu ponudu na opću stomatologiju i estetiku. Povećanje broja pacijenata od nas traži i inovativni pristup uz koji možemo brže i bolje isporučiti našu uslugu poštivajući pri tome sve naše standarde i procedure. Digitalizacija je već sada opće prisutna i svakako jedini smjer u razvoju ortodoncije, ali i općenito dentalne medicine. Tako i mi sve više koristimo digitalne alate koji su na raspolaganju specijalistima ortodoncije.
Poruka čitateljima
Pacijent prije odabira ortodonta treba imati sve potrebne informacije na osnovu kojih odlučuje kome povjeriti zdravlje svojih zubi. Od iznimne važnosti je naglasiti da bi se ortodontske terapije u 99% slučajeva trebale provoditi na obje čeljusti. Nažalost sve je veći broj pacijenata koji se zbog neznanja ili prividne uštede žele upustiti u terapiju samo na jednoj čeljusti. Iz mog iskustva preko 70% pacijenata koji su nosili aparatić na jednoj čeljusti nakon određenog perioda ponovno ulaze u terapiju u nadi da će uspjeti ispraviti svoju problematiku. Upravo iz tog razloga mi u Ortolooku ne savjetujemo takvu vrstu terapije.