Seid Mehić: Zdravi, bijeli i sjajni zubi su imperativ, kako u estetskom tako i u zdravstvenom pogledu

Najčešća greška kod pacijenata je upravo odgađanje posjete stomatologu, do trenutka pojave boli. 

Intervju: Seid Mehić, doktor dentalne medicine, vlasnik „Smile Design“ Sarajevo. 

Seid Mehić je po zanimanju doktor dentalne medicine. Nakon završenog Stomatološkog fakulteta u Sarajevu, sticao je dragocjeno iskustvo u stomatologiji kroz različite okolnosti i vidove rada u tom polju. Tokom dosadašnje karijere, koja traje gotovo 10 godina, kao doktor stomatologije prešao je dug put. Godine 2016. počinje sa radom u privatnoj praksi ‘ Smile Design’. Kao i od samog početka pa sve do danas, nastoji da neprestano radi na usvajanju novih znanja, usavršavanju novih tehnoloških aktivnosti koje su aktuelne, kako bi pacijentima pružio najbolje.

Moderna stomatologija koja Vam je nedostajala. Ljubazno osoblje i stručni tim koje predvodi dr. Seid Mehić će Vam omogućiti da potpuno bezbolno oslobodite svoj osmijeh. Upravo nam je ovo bio povod da za portal DentBiH razgovaramo sa doktorom dentalne medicine Seidom Mehićem i da upoznalo Smile Design u Sarajevu. Dr Seid nam je otkrio sa kojim to problemima pacijenti dole u ordinaciju, ali nam je ostavio i zanimljivu poruku i savjete. Uživajte. 

Sa kojim najčešćim problemima pacijenti dolaze kod vas? Koliko često se ljudi odlučuju na pregled zuba, prije nego osjete bol zuba?

Obzirom da svojim pristupom prema pacijentima, nastojim da svaki dolazak kod stomatologa bude što prijatniji, moram priznati da se situacija mijenja sto me posebno raduje. Tako, da sve je više pacijenata koji dolaze na redovne preglede i kontrole prije nego sto nastane neki problem. Nažalost, postoje i situacije kada se pacijenti javljaju isključivo nakon što se pojavi neki problem, kada su pod bolom. Iskreno se nadam, i zalažem da svojim radom što više približim pacijentima važnost o redovnim posjetama, kako bi se ove situacije izbjegle.

Po Vašem mišljenju u čemu ljudi najviše griješe kada je u pitanju održavanje zuba?

Kao što sam već pomenuo  najčešća greška kod pacijenata je upravo odgađanje posjete stomatologu, do trenutka pojave boli.  Pored toga, greške se uočavaju i u održavanju oralnog zdravlja, a odnose se na nedovoljno pranje zuba, neadekvatnu tehniku četkanja zuba, neadekvatan izbor sredstava za održavanje oralne higijene, nepravilna prehrana, te štetne navike pacijenta.

Koju bi ste poruku odnosno savjet uputili pacijentima, a ujedno i našim čitateljima.

Zdravi, bijeli i sjajni zubi su imperativ, kako u estetskom tako i u zdravstvenom pogledu. Oni su ogledalo pravilnog funkcionisanja mnogih organskih sistema od digestivnog do kardiovaskularnog. Ukoliko uzmemo u obzir gore pomenute greške, na koje najčešće nailazimo moj savjet pacijentima je: da dolaze na redovne preglede, na svakih 6 mjeseci, gdje ćemo izvršiti detaljan pregled, sanirati šta je potrebno, te dati upute pacijentu, adekvatno održavanje oralnog zdravlja, uz adekvatnu tehniku četkanja, te pravilan odabir četkice, upotreba zubnog konca i vodica za ispiranje po preporuci stomatologa , pravilna prehrana bogata povrćem, voćem i proteinima, te smanjen unos hrane bogatom sećerima i ugljikohidratima koja dovodi do nastanka karijesa. 

Ukratko, pridržavati se ovih savjeta, kako bi svaki odlazak kod stomatologa bio što prijatniji, što naposlijetku dovodi do obostranog zadovoljstva, jer kako se kaže: „Osmijeh je jedina kriva linija, koja ispravlja sve”.

Komentariši