Kako se polifenoli iz vina bore protiv karijesa?

Ako znate nešto o crnom vinu, znate da su antioksidansi izuzetno dobri za vas, a jedna od tih grupa antioksidansa uključuje polifenole. Studije su pokazale da polifenoli smanjuju prisustvo loših bakterija u ustima, što znači da smanjuju rizik od karijesa.

CRNO VINO SPRJEČAVA LOŠE BAKTERIJE

Zamislite da možete popiti nešto što ometa bakterije u ustima. Naučnici su nedavno otkrili da crno vino ometa loše bakterije u vašim ustima, što se može pokazati kao pomak u stvaranju poboljšanih proizvoda za oralno zdravlje, jer kada bakterije u vašim ustima ne mogu rasti, ne mogu doprinijeti bolesti desni i propadanju zuba.

PREDNOSTI KOFEINSKE I P-KUMARINSKE KISELINE U CRNOM VINU

I kofeinska i p-kumarna kiselina nalaze se u crnom vinu. Ova dva antioksidansa pomažu u poboljšanju crijevnih bakterija i uništavaju štetne bakterije u ustima, prema članku u Journal of Agricultural and Food Chemistry. Kada su ove dvije kiseline primijenjene na štetne bakterije koje se nalaze u ustima, studija je otkrila da se bakterije manje mogu lijepiti za ćelije zuba i desni. Budući da je bakterija imala problema s lijepljenjem na ćelije, nije mogla efikasno pridonijeti stvaranju plaka, kamenca i bolesti desni. Kada su se ove dvije kiseline kombinovale s drugim probioticima, poput Streptococcus dentisani, koristi za oralno zdravlje bile su povećane.

CRNO VINO I VAŠE ORALNO ZDRAVLJE

Konzumiranje crnog vina može biti dio vašeg oralnog zdravlja. Međutim, važno je zapamtiti da konzumiranje puno crnog vina može zaprljati zube, zato ne zaboravite da uvijek perete zube najmanje dva puta dnevno, koristite konac jednom dnevno i prema potrebi koristite vodicu za ispiranje usta.

OSTALA KOFEINSKA I P-KUMARNINSKA HRANA

Pijenje vina nije jedini način da povećate potrošnju kofeinske i p-kumarinske kiseline. Druge namirnice koje sadrže ova dva snažna antioksidansa uključuju šljive, suhe šljive, brusnice i jabuke. Određeni začini i bilje također sadrže korisne antioksidanse, uključujući kadulju, majčinu dušicu, ružmarin i origano.

RAZUMIJEVANJE BAKTERIJA I KARIJESA

Kada konzumirate pića i hranu, loše bakterije u ustima napreduju. Ove bakterije se hrani česticama hrane, a zatim se razmnožavaju. Ovo povećava kiselost u ustima. Kiselost može istrošiti caklinu na vašim zubima, što dovodi do stvaranja mikro pukotina i na kraju do karijesa i bolesti desni. Zapravo, svaki put kada jedete ili pijete stvara se plak. Vaša pljuvačka se miješa s česticama hrane i bakterijama stvarajući bezbojnu tvar koja se lijepi za vaše zube. Nakon otprilike 24 sata, plak se može pretvoriti u zubni kamenac, koji je tvrda kalcificirana tvar koja može uzrokovati gingivitis i parodontnu bolest ako ga zubar i redovno ne uklanja sa zuba. Sprječavanje zubnih problema i bolesti desni zahtijeva višeslojni pristup koji zahtijeva konzumiranje dosta svježeg voća i povrća, ograničavanje šećera i redovno pranje zuba i čišćenje zubnim koncem kako bi se uklonilo što je moguće više naslaga.

Danas možete dodati još jednu stavku u svoju rutinu oralne higijene. Kako se ispostavilo, crno vino može imati koristi za vaše oralno zdravlje ograničavajući loše bakterije u ustima i pomažući razmnožavanje dobrih bakterija, što može smanjiti nivo plaka u ustima.

Komentariši