Žvakaće gume bez šećera

Guma bez šećera nema šećera u sebi. Okus se dodaje pomoću zaslađivača, a samim tim desni ne uzrokuje propadanje zuba. Guma ispušta svoje okuse tijekom određenog vremena, baš kao i obična guma.

Žvakanje gume bez šećera pomaže u zaštiti zuba i desni između obroka, ako ih možda nije moguće četkati zubnom četkom i pastom s fluoridom. Vaši zubi su više izloženi riziku od kiselog napada nakon što ste jeli. Kiselinu stvaraju bakterije plaka, a šećeri u našoj hrani i pićima, a ona polako otapa caklinu i dentin zuba, stvarajući rupu ili „šupljinu“. Ovaj napad kiseline možete smanjiti žvakanjem guma bez šećera, jer pomaže ustima da stvaraju više sline – prirodnu obranu usta protiv kiseline.

Zubna erozija uzrokovana je kiselinama u stvarima koje jedemo i pijemo, kao što su agrumi, voćni sokovi i gazirana pića. Oni počinju « jesti »  caklinu koja prekriva zube i uklanjaju neke minerale koji čine caklinu. Pomoći će nam da napravimo više sline. Žvakaće gume bez šećera mogu također pomoći smanjenju ove vrste kiselinskih napada. Potrebno je slini oko sat vremena da zamijeni minerale koje je caklina izgubila. Žvakanje gume bez šećera 20 minuta nakon jela ili pijenja može povećati protok sline i pomoći bržoj zamjeni minerala.

Mogu li žvakaće gume bez šećera pomoći kod suhih usta i lošeg zadaha?

Suha usta i loš zadah često su uzrokovani smanjenim protokom sline. Kada žvaćete gumu bez šećera, ustima se stvara veća količina sline i mogu se umanjiti simptomi suhoće usta i lošeg zadaha.

Kada trebam žvakati gumu bez šećera?

Najbolje je žvakati ubrzo nakon jela. Žvakanje do dvadeset minuta povećava protok sline, ubrzavajući vrijeme koje je potrebno da pljuvačka otkaže kiselinu. Zapamtite da se plak ponovo počinje formirati u roku od pola sata nakon čišćenja zuba.

Ne preporučujemo djeci mlađoj od sedam godina žvakati gumu. Ali roditelji to trebaju odlučiti.

Komentariši

Close Menu